Aquest dissabte 6 des de ‘Ni un pam de terra‘ han convocat a la ciutadania a les onze del matí, a la plaça Pau Casals, per a col·lectivament crear un fanzine contra l’ampliació de l’aeroport.
Des de l’organització adverteixen que no cal dur material i que tindran a la venda samarretes i domàssos.

![[6 juny] Vine a fer el teu Fanzine contra l’ampliació de l’aeroport](https://alaguait.cat/wp-content/uploads/2026/05/709266806_1435110321987402_299913488035454535_n-1140x570.jpg)
