Aquest divendres 4 de desembre hi ha previst un acte de suport amb els treballadors d’Eulen-Telemarketing, i una xerrada a carrec d’una treballadora d’aquesta empresa per apropar-nos al conflicte que actualment mantenen amb la multinacional Endesa.
Des del 3 de novembre la plantilla d’Eulen que realitza l’atenció telefònica per a Endesa està en vaga indefinida. El 1 de desembre però Endesa canvia la concessió a Atento. Conseqüència d’aquest canvi de concessió 362 treballadors i treballadores queden acomiadats d’Eulen. Una situació insòlita que només és possible a partir de l’aplicació de la reforma laboral. La llei i els convenis firmats en el seu dia en el ram d’atenció telefònica han fet possible la situació que denuncien els treballadors d’Eulen .
El laberint en el qual es troben les treballadores i treballadors de l’antic contact center d’Eulen peró, podria tenir llum al fons. L’empresa Atento, que ha guanyat concurs per a l’atenció telefònica al públic d’Endesa, es reuneix avui amb els operaris que mantenen una vaga indefinida per buscar punts de trobada, segons fonts del comitè de vaga.
L’acte tindrà lloc al Casal Okupat i Autogestionat ‘La Llavor’, al carrer penedes nímero 2, a dos quarts de set de la tarda.