Convocats pels sindicats CCOO i la CGT la plantilla de Moventis ha tornat reprendre les mobilitzacions després de considerar insuficient la proposta d’acord presentada el 22 de desembre, per part d’aquesta empresa concessionari del servei públic d’autobús entre El Prat, l’Hospitalet de Llobregat, Cornellà, Sant Feliu, Esplugues i Sant Joan Despí.
La vaga convocada per aquest 24 de desembre i el pròxim dia 31, afectarà entre altres les línies L20, L22 i PR. A causa de la vaga, les línies diürnes de Moventis que operen al Barcelonès i al Baix Llobregat circularan amb serveis mínims del 33% durant tota la jornada.

En declaracions a l’Hospitalet Digital Edu Migallón, ha recordat que el conflicte obert entre la plantilla i l’empresa ja dos anys que durà, sense trobar-se cap solució. I valora com a insuficient la proposta d’acord presentada per l’empresa aquest passat 22 de desembre: «Continuem amb les aturades perquè hem de continuar demanant les condicions que teníem abans de la subrogació amb Moventis”, ha assegurat el president del comitè d’empresa.
Migallón afegeix que “la situació és molt complexa”, “tenim la demanda de la modificació de condicions de treball el 20 de gener i un cop rebutjada aquesta proposta de mediació per part de l’empresa«. «Anem a Judici«, ha afegit.
_____________________________________________________
Per saber-ne més:
Magistratura reconeix la vulneració del dret de vaga a Moventis

