El Ministeri espanyol de Transports ha lamentat “la mala sort” que un llamp “caigués precisament sobre el quadre del sistema de senyalització de Gavà i s’iniciés un incendi” El sistema de detecció automàtica de llamps però, el meteocat no va detectar cap llamp dilluns a Gavà (un sistema molt precís i que no acostuma a fallar).
La incidència a l’R2 Sud de Rodalies es pot allargar entre tres i quatre setmanes segons han explicat responsables de Transports. Esperen que aquest dimecres es pugui augmentar als 3 trens per hora i sentit. De moment Rodalies ha fet públic que s’han reprogramat tots els trens d’aquesta línia de Rodalies per als pròxims dies.
La incongruència entre el criteri d’Adif i el del Meteocat no han fet sinó afegir llenya a les flames del foc d’uns usuaris ja desgastats per les incidències dels darrers dies. Molts usuaris, però, s’han queixat a les xarxes socials, assegurant que no és cert que circuli un tren cada mitja hora, ni que s’hagin reprogramat de manera que es pugui saber quan passen per les estacions.
Entre principis de setembre de l’any passat, quan els abonaments van començar a ser gratuïts, i finals de març d’aquest any, Rodalies va acumular més de 200 incidències.
_____________________________________________________
Informació relacionada:
El ministeri espanyol de Foment reconeix un dèficit històric d’inversions amb Rodalies
Per què les Rodalies catalanes funcionen tan malament (i per què seguiran fent-ho)
Mijoler desenterra el projecte de l’era Tejedor per dur l’AVE fins a El Prat
La gestió pública de les línies d’Alta Velocitat arriba a la seva fi amb la posada amb marxa d’Ouigo
La gestió pública de les línies d’Alta Velocitat arriba a la seva fi amb la posada amb marxa d’Ouigo
https://elmon.cat/economia/estacio-tren-fantasma-deu-anys-abandonada-45868/