Les escenes de vehicles de repartiment de Mercadona treballant enmig d’un estat d’alerta declarat per pluges torrencials, una setmana després s’ha tornat a repetir. Aquest cop però, la imatge que hem vist a les xarxes socials, pertany a El Prat i no pas al País Valencià.

La imatge de furgonetes de repartiment circulant pels carrers negats d’El Prat tenen lloc quan encara no fa ni un dia que el president de Mercadona Paco Roig, dins d’un centre comercial, va acusar “de mentiders” a diversos clients que van recriminar-li que no manés a casa als seus treballadors i que estiguessin treballant durant les pitjors hores de la DANA del dimarts passat al País Valencià. Fins a sis vegades Roig va repetir “això és mentida”.
L’amo de Mercadona va acabar per cridar “gilipollas” en repetides ocasions a un client, encarant-se amb ell amb agressivitat, fins que el servei de seguretat del supermercat va expulsar al noi mentre Roig cridava “a la puta calle!”.

La imatge d’ahir de Roig contrasta amb la imatge de solidaritat que projecten els grans mitjans de comunicació en relació a Mercadona i la seva actuació durant el DANA.
Mercadona ha tingut una estratègia mediàtica molt clara: aparèixer de manera positiva en als mitjans a través d’una publicitat “velada”. No hi ha més que fer una ràpida cerca sobre Mercadona per a veure la presència gairebé diària en diferents capçaleres de l’Estat.
