DIMARTS 10 DE DESEMBRE, AV LA GRANJA, 18H:
XERRADA I ACTE SOLIDARI AMB ELS TREBALLADORS DE PANRICO, que porten en vaga indefinida des del 13 d’octubre. Comptarem amb la seva presència i ens podran explicar de primera mà com, després que la Comissió Negociadora i l’empresa hagin signat un acord que suposa 745 acomiadaments i una reducció salarial del 18% en 2013 i el 15% en 2014, l’assemblea de treballadors/as ha decidit per aclamació continuar amb la vaga indefinida i amb una lluita que s’està convertint en un referent.